Jak uczyć HiT? Zebraliśmy teksty źródłowe, propozycje zajęć, filmy i wskazówki.
Najnowsze
Lekcje i ćwiczenia
Filmy i nagrania
Wesprzyj
Kolekcja Obywatelski HiT
Menu
Zamknij
Tematy:
Najnowsze
Lekcje i ćwiczenia
Filmy i nagrania
Wesprzyj
Kolekcja Obywatelski HiT
Wyszukaj
✕
O nas
Podstawa programowa
Podstawa programowa
O nas
✕
Podstawa programowa
1. Wiedza o podstawach życia społecznego
2. Świat i Polska w latach 1945–1956
3. Świat i Polska w latach 1956-1970
4. Świat i Polska w latach 1970-1980
5. Świat i Polska w latach 1980-1991
6. Świat i Polska w latach 1991-2001
7. Świat i Polska w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku
Pracownia
HiT+
2. Wskazówki i narzędzia
Udostępnij
Skopiowano
Materiały
Odwrócona lekcja – o pracy metodą flipped lesson
Teksty informacyjne
Teksty
Udostępnij
Skopiowano
Debatowanie jako metoda pracy z uczniami
Teksty informacyjne
Teksty
Udostępnij
Skopiowano
Teraźniejszość, która pożera historię
Teksty
Artykuły prasowe
Udostępnij
Skopiowano
Historia współczesna w szkole – jak to robić skutecznie i angażująco?
Pracownia
Najnowsze
Różne
Artykuły prasowe
Udostępnij
Skopiowano
Różne perspektywy – refleksja nad lekcjami o współczesnej historii
Pracownia
Najnowsze
Teksty
Różne
Artykuły prasowe
Udostępnij
Skopiowano
Od faktu do opowieści i z powrotem
Teksty
Artykuły prasowe
Udostępnij
Skopiowano
HiT Czarnka z autorskim programem. “Ratujemy uczniów przed śmiertelną nudą”
Pracownia
Teksty
Różne
Artykuły prasowe
Udostępnij
Skopiowano
„Edukacja historyczna – dobre praktyki” – E-BOOK
Teksty informacyjne
Teksty
Udostępnij
Skopiowano
Jak będę uczył HiT-u
Pracownia
Różne
Udostępnij
Skopiowano
Jak pracować metodą projektu edukacyjnego?
Teksty informacyjne
Teksty
Udostępnij
Skopiowano
<<
<
1
2
3
4
>
>>