Jak uczyć HiT? Zebraliśmy teksty źródłowe, propozycje zajęć, filmy i wskazówki.
Najnowsze
Lekcje i ćwiczenia
Filmy i nagrania
Wesprzyj
Kolekcja Obywatelski HiT
Menu
Zamknij
Tematy:
Najnowsze
Lekcje i ćwiczenia
Filmy i nagrania
Wesprzyj
Kolekcja Obywatelski HiT
Szukaj materiałów
✕
O nas
Podstawa programowa
Podstawa programowa
O nas
✕
Podstawa programowa
1. Wiedza o podstawach życia społecznego
2. Świat i Polska w latach 1945–1956
3. Świat i Polska w latach 1956-1970
4. Świat i Polska w latach 1970-1980
5. Świat i Polska w latach 1980-1991
6. Świat i Polska w latach 1991-2001
7. Świat i Polska w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku
Pracownia
HiT+
1.9 wyjaśnia charakter wspólnot religijnych, ich odmienności związane z treścią wiary, kultem, nauczaniem moralnym i organizacją
Udostępnij
Skopiowano
Materiały
Kontrowersyjne pytanie tygodnika „Time”
Najnowsze
Kolekcja CEO
Lekcje i ćwiczenia
Lekcje CEO
Udostępnij
Skopiowano
Co mają wspólnego biblijny Abraham, Dekalog Dialogu i lotnisko Heathrow?
Najnowsze
Kolekcja CEO
Lekcje i ćwiczenia
Lekcje CEO
Udostępnij
Skopiowano
Religia jako zjawisko społeczne
Lekcje i ćwiczenia
E-podręczniki
Udostępnij
Skopiowano
Stan przestrzegania w Polsce praw mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych
Lekcje i ćwiczenia
E-podręczniki
Udostępnij
Skopiowano
Rola religii w społeczeństwie
Lekcje i ćwiczenia
E-podręczniki
Udostępnij
Skopiowano
Adam Szostkiewicz „Módl się i pracuj” – analiza tekstu publicystycznego
Lekcje i ćwiczenia
E-podręczniki
Udostępnij
Skopiowano
Polska – kraj zróżnicowany kulturowo?
Lekcje i ćwiczenia
E-podręczniki
Udostępnij
Skopiowano
Zróżnicowanie religijne ludności świata
Lekcje i ćwiczenia
E-podręczniki
Udostępnij
Skopiowano
Wpływ religii na postawy społeczne i gospodarkę
Udostępnij
Skopiowano
Tolerancja i religie
Teksty
Inne
Udostępnij
Skopiowano
<<
<
1
2
>
>>